2015. június 24., szerda

Two Thing

Sziasztok!
Két dolgot is szeretnék nektek mondani.
Az egyik, hogy lehet tudjátok lehet nem , de június 10.én volt One Direction koncert Bécsbe, amire szerény személyem is eljutott.Tényleg egy álmom vált valóra , mert láthattam életem értelmeit.Viszont egy valaki nagyon nagyon hiányzott.De így is leírhatatlan élmény volt négy tökéletes fiút élőben látni.
Itt van pár kép :
A második pedig az , hogy nagyon kevés időm van.Szinte mindenre.
Nagyon szeretnék írni , de most is beteg vagyok , meg nekem még suli is van.
És mivel év vége is , ezért nagy a hajtás és dupla annyit kell tanulnom.
Ezért nem mondom , hogy szünet lesz a blogon , egyszerűen nem tudom mikor rakok fel újabb részeket.
Sorry...:(
Ui: Ha tehetitek nézzetek meg pár videót a koncertről Youtube-on.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése