2015. augusztus 17., hétfő

Epilógus

Epilógus

Minden egyes percben az órát vizslattam.Arra vártam , hogy végre fél nyolcat mutasson , én pedig szabaduljak az újonnan szerzett munkámból
-Hope!Gyere be az irodámba!-kiáltott a főnököm
Azonnal összekaptam a cuccomat , ami jelen esetben egy vázlat füzetből és pár mappából állt.A suli mellet volt időm egy divat céghez kisegítőnek jelentkezni.Ami lényegében a kávé kihordozásából és mások kívánságai teljesítéséből állt , de Briana (újdonsült lakó társam) elintézett nekem egy újabb lehetőséget.Megmutathatom ami bennem van.Jelenleg ezzel kötöm le magam.
-Hányszor mondjam  még el neked drága egyetlen, aprócska Hope....te nem divat gurunak születtél és inkább maradj a dolgodnál.Tudod ahova be vagy osztva-rázta meg a fejét és felpattant a székéből
Feszülten követtem minden mozdulatát ahogyan a kanapé támlájára támaszkodik és kipillant az üvegfalon ahol New York csodás képe tárul elé.
-Tudod nem is ez volt a fő ok amiért hívattalak.Kapcsolatban vagy még a bátyáddal?-
-Tessék?-húztam fel a szemöldököm , hiszen elég váratlanul érintett a kérdés
-Kérlek ne játszd a hülyét.Van két lányom aki rajong azért a bandáért és éppen erre koncerteznek-
-Mit kéne tennem?-
-Elvinni őket a VIP helyre és lehetőleg vigyázni rájuk.Tudod ez nagy felelősség ha sikerül talán megnézem a munkáidat-
-Ezt értsem úgy , hogy eddig nem nézte meg?-
-Nem volt rá időm.Óh és még valami.A lányok találkozni is fognak a srácokkal ezért külön megkérlek , hogy időbe hozd el őket!-méregetett parancsolóan 
-Igen, uram-bólintottam és felálltam a székből majd kimentem az ajtón
-Hope.Itt vannak a jegyek a ma estére két óra múlva érted megy egy limuzin és elvisz a lányokért-nyomott a kezembe Cher egy kisebb csomagot.
-Mondd Cher..más nem lett volna jó erre a feladatra?-
-De igen.Viszont a főnökség ragaszkodott hozzád ,mert te elég közeli kapcsolatban voltál velük-
-Szuper-forgattam a szemem és odaléptem Brianához aki szorgosan pakolgatta az asztalán lévő jegyzeteket
-Mégis mit tegyek?-néztem rá kétségbe esetten-Már egy éve annak , hogy nem láttam őket de még csak beszélni sem beszéltünk a sablon szövegeken kívül.Mit fogok tenni?Ráadásul ő is ott lesz....
-Harryre célzol?-
-Szerinted ki másra?-
-Szerintem nem kéne ennyire túlreagálnod.Hidd el semmi világ megváltó nem fog történni.Ez csak egy aprócska találka pár énekessel akik közül egy a bátyád és egy a volt pasid.Nyugodj meg és menj haza.Majd én elrendezem a kabátokat.-
-Hálás köszönet Briana!Tartozom neked!-öleltem szorosan magamhoz és már ott sem voltam

Vettem egy fürdőt és azon agyaltam vajon milyen lesz újra látni őket.Az öröm helyett inkább félelmet éreztem.Ellenkezésre viszont semmi esélyem nem volt.Hacsak nem akarom elveszteni az állásnak nevezett programomat.Muszáj volt cselekednem.Kiszálltam és egy törülközőt magamra csavarva hozzá láttam a sminkemhez.Miután kész lettem besütöttem a hajam és ruhát választottam.Egy csinos kis fekete mellet döntöttem , mert szerintem az mindig jó választás.A limuzin pontosan ezután érkezett.Felkaptam a táskámat és bezártam a lakást.A sofőröm egy igen rendes embernek bizonyult.Kinyitotta nekem a kocsi ajtót és a helyemre tessékelt.Aztán ő maga is helyet foglalt.
-Milyen adóra kapcsolhatok kisasszony?Esetleg valami különleges kívánság?-
-Ha már így kérdi...egy One Direction CDnek igazán örülnék-
-Ráhangolódik a koncertre?-
-Valahogy úgy-mosolyogtam-De inkább csak hallani szeretném a hangjukat-
-Ön is Directioner?-
-Az vagyok-húztam ki magam és hallgattam ahogy Zayn elkezdi a Steal My Girl-t
-Milyen volt Harryvel lenni?-
-Ugye jól csókol?-
-Igen lányok.Harry nagyon romantikus és figyelmes-válaszoltam az éppen akkor beülő lányoknak
-Igaz az , hogy terhes voltál tőle?-kérdezte a szőkeség belém pedig egy hatalmas nyíl fúródott
Nem akartam felszakítani a sebet ami már majdnem begyógyult.Azt gondoltam nem kell többet ezzel szembe néznem.Azt hittem nem kell többet a fiúkkal szembe néznem.
-I..Igen-
-Aztaa-nézett rám a kisebbik
-Nézd csak!Megjöttünk!-tereltem a témát

-Gyertek menjünk hátra és ott fotózkodhadtok velük-néztem rájuk vigyorogva
Ahogy közeledtünk az ajtóhoz a szívem egyre szaporábban vert.És akkor eljött a pillanat.Ott álltak előttem.
-És láttad azt a csajt amelyik kanál jelmezben ugrált és a nevedet kiabálta?-röhögött Louis aztán mikor hallotta , hogy kinyílt az ajtó megfordult-Hope?Te jó ég , gyere ide!-futott oda hozzám és szorosan magához húzott
-Hiányoztatok!-néztem a szemébe
-Gyere csak ide húgica!-lépett oda Liam és akár Louis ő is átölelt
-Liam....
-Hope!Hoztál kaját?-nézett rám tág mosollyal Niall
-Te barom.Egy éve nem láttad és a kaja érdekel?-csapta tarkón Harry majd Niall elnevette magát és odajött köszönni
-Szia-
-Szia te éhenkórász-
-Harry?-néztem rá mikor elszabadúltam Niall öleléséből
-Szia kislány-nevette el magát és átkarolt olyan szorosan ahogyan csak tudott
-Megnőtt a hajad-jegyeztem meg vigyorogva
-Neked is!-kacsintott
-Hopee!-kiáltott mögülem Zayn és a karjaiba vett
-Finomabban-nevettem-Én is örülök neked-
-Hát még mi.Hogyhogy itt vagy?-
-A főnököm lányait hoztam el.Ők itt Brooklyn és Melody-mutattam be őket
-Kaphatunk fényképeket?-kérdezték csillogó szemekkel
-Persze , gyertek!-húzta el őket Liam mire a többiek követték őket
-Akartam kérdezni , hogy végül kiderítetted kitől is voltak azok a Coldplay jegyek?-vigyorgott Zayn
-Jézusom-pattantam fel-Halálra ijesztettél.Amúgy nem-
-Tőlem-felelte
-Mi van?-akadt el a lélegzetem
-Csak szerettem volna ha tudod.Nem volt alkalmam elmondani.Ráadásul leléptél.-
-Zayn....olyan édes vagy-néztem komolyan a szemébe
-Hát izé....tudom-nevette el magát
-Kis egósom.Vigyáztál magadra amíg el voltam?Lányokkal hol tartasz Malik?-
-Vigyázni vigyáztam.De a csajokkal nem jutok előbbre-húzta el a száját
-Miért?Hiszen epedeznek utánad!-értetlenkedtem-
-De nekem nem kell egyik sem.Ugyanolyanok.Szép kirakat de miután felpróbálod a ruhákat rájössz , hogy nem elég jók ahoz , hogy megvedd őket vagy pénzt dobj ki rajta.Egy ruhát viszont régóta csodálok-
-Érdekes hasonlat.De mi van azzal a ruhával?Ki az a különleges személy?-
-Egy csodás lány aki mellettem ül.-
-Még...még mindig?-
-Nem felejtelek el olyan könnyen-vigyorgott
-Hát én sem.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése